NOVA NADA ZA BIH REPREZENTACIJU !



Mladi Švajcarac bosanskih korijena Izet Hajrović mogao bi uskoro postati novi reprezentativac Bosne i Hercegovine.
Hajrović je rođen 4. avgusta 1991. godine u švajcarskom Bruggeu, a prve fudbalske korake napravio je u Grasshopersu, čiji dres nosi i danas.

Ove je sezone odigrao 14 utakmica za švajcarski klub, te je postigao i četiri gola, a dobre igre nisu mogle proći nezapaženo, pa je dobio poziv i za mladu U-21 reprezentaciju Švajcarske u čijem je dresu debitovao u susretu sa Italijom 10. avgusta 2011. godine.

Međutim, Hajrović ne krije želju da u skorijoj budućnosti nosi dres Bosne i Hercegovine, a selektor A reprezentacije BiH Safet Sušić već je obavio razgovore sa njim.

"Da, Sušić me zvao još dok sam bio na pripremama sa klubom u Španiji. Priča se konkretno odnosila na moj nastup u reprezentaciji Bosne i Hercegovine. Pape mi je rekao da će uskoro doći u Cirih, te da ćemo konkretnije popričati o ovoj temi. Moj je odgovor njemu bio pozitivan. Da, želim igrati za BiH", kaže Hajrović u razgovoru za SportSport.ba.

"Meni je sasvim normalno da imam želju igrati za Bosnu i Hercegovinu. Ta reprezentacija ima sjajne igrače i meni bi bilo posebno drago kada bih mogao postati dijelom ove ekipe".

Mlađi brat Sead igra za Arsenal. Jeste li u kontaktu i da li bi on nastupao za BiH, kada bi dobio poziv?

"Svaki smo dan u kontaktu putem mobitela ili kompjutera. Njegova je želja identična mojoj, a to je da jednog dana zaigra za Bosnu i Hercegovinu. Bilo si zaista sjajno kada bi nas dvojica jednog dana zaigrali u istoj ekipi, reprezentaciji Bosne i Hercegovine", kaže stariji Hajrović.

"Pratim redovno sve utakmice reprezentacije Bosne i Hercegovine. Momci su u prošlim kvalifikacijama stvarno super igrali. Imamo dobru ekipu, koja na terenu zna šta hoće. Nesretno smo u Parizu sa Francuskom igrali 1:1, jer mislim da smo trebali pobijediti i tada bi dirketno otišli na Evropsko prvenstvo. Ipak, uvjeren sam da ova reprezentacija može izboriti plasman na Svjetsko prvenstvo u Brazilu", dodao je Hajrović na kraju razgovora za SportSport.ba.

Nema komentara:

Objavi komentar